luni, 6 aprilie 2009

Reusita

Voiam sa va scriu mai incolo despre asta dar numai am rabdare..

Ieri am fost la repetitii cu trupa si m-am simtit ca-n rai.

Simt ca o sa ajungem departe:D.

Am facut si niste poze..............

Dar le pun diseara:))acum sunt in graba

Acum va las sa gustati din bancul asta:D. Mi l-a spus cineva in weekend la o berica...

Intr-o celula de inchisoare erau un zoofil, un necrofil, un sadic si un masochist. Plictisindu-se, la un moment dat :
Zoofilu' : - Mama, de-as avea acuma o pisica! mama ce i-as face, pe toate partile si in toate pozitiile, pana ar muri, dupa care as arunca-o.
Necrofilu' : - Cum s-o arunci, esti nebun? as lua-o si as f.., s-o simt asa rece, pana as desfigura-o, dupa care as arunca-o si eu.
Sadicu' : - Cum s-o arunci, ma? c-as da cu ea de toti peretii, pana i-ar zbura toate alea, dupa care, da, poti s-o tot arunci.
Masochistu': - ... nimic ... Cei trei stau mirati si asteapta si varianta lui...
Masochistu : - miau !

VA PUP!

Later Edit: pozele pe care le-am promis...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu