luni, 9 martie 2009

2 recomandari+ o mica discutie!

In primul rand, recomandarile in materie de muzica de astazi... Nu am mai ascultat de mult aceste 2 melodii si, astazi mi-am amintit de ele.

Frank Sinatra- I won't dance



Frank Sinatra- I've got you under my skin



Si acum sa discutam!

Astazi eram prin clasa in putinele mele momente de liniste si ma gandeam la multe chestii. Fac parte din asa numita generatie de copii prosti care vor duce Romania asta in pragul disperarii si vor fii mai de cacat decat parlamentarii care-s la noi momentan....
Asa ca ma intreb... Ce-i frate cu lenea asta? Dai in greu? Daca te trimite ma-ta la magazinu de vis-a-vis tu "aaah nuuu ca mi-e lene ca ahh ca stii...." sau "nuuu ca mi-e lene sa ma machieeeez si stiiii nu pot sa ies nemachiataaa!!" plus o posetuta si niste pantofiori din aia lucitori asa sa te vada cocalarii cand iesi din scara blocului cu punguta goala in mana cum te indrepti ca o dama de 15 ani spre magazin cu geaca groasa care iti vine pana sub talie si fusta scurta care ti-o ia vantu' mai ceva ca la Marilyn Monroe...Stati ca trebuie sa respir...

Revenind! YUHU! Sunt fresh oameni buni... Buuuun. Ceea ce ma preocupa este ca... majoritatea adolescentilor, si se observa FOARTE BINE chestia asta, inteleg maturitatea gresit. O inteleg complet gresit. Sau, dau exemple din viata reala, cunosc persoane, am vazut asa ceva... Deja de la varste de 15 ani te vede lumea mort drogat pe o banca din Dristor/Salajan/Militari sau mai stiu eu pe unde. Te lauzi ca iei Tussine sau cum dracu se scrie, te lauzi ca bei lazi intregi de bere si ca fumezi la 15 ani, te lauzi cu absolut toate insa tu nu faci nimic, maica-ta te vede a doua zi in pat aproape cazut duhnind a bautura si droguri si incepe sa planga la capataiul tau... Asta este imaginea adolescentilor din ziua de azi. Chiar daca nu credeti, asta este realitatea. Si ghici ce, nimeni nu face nimic. Negoita pune prea multe borduri si sectorul 3(in care de altfel am domiciliul) colcaie de cazinouri. Nu dau vina pe politicieni neaparat. Legile pe care noi le avem influenteaza foarte mult vietile oamenilor, persoanele cu care interactionam, cat de puternici/slabi suntem ca persoane, totul incepe de la parinti, care, vrand nevrand majoritatea, va spun pe cuvant ca atunci cand afla ca odrasla lor deja stie gustul tigarii ajung sa foloseasca replica "ce pot sa iti spun, sunt plamanii tai" si ma cutremura. Dar deja o dau in alte chestii...
Insa, chiar daca mi se pare ca deviez de la subiect, asta este realitatea si nimeni nu poate sa schimbe nimic. Este o prostie execrabila in randul celor din generatia '93/si '94 din care fac si eu parte... Imi pare foarte rau ca vad numai manelisti peste tot care ba ma mai striga Satana...ca na...ei asculta de dusmani parale si haur...sunt mare baba pensionara ca eu ascult Elvis Presley, Frank Sinatra si mai stiu eu ce...:)
Cam atat...numai am chef sa scriu ca ma dor ochii prea mult si m-as duce la somn.:))
Noapte buna. Si nu uitati ca aveti in sondaj chiar in dreaptaa! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu