vineri, 6 martie 2009

Parinti

Subiectul pe care as dori sa il abordez este despre parinti.

Fiecare dintre voi este diferit, asa cum si parintii nostri sunt diferiti si sunt unici in felul lor. Doar ca, parintii din ziua de azi au un lucru foarte puternic in comun: judecata rapida.

Si cel mai bun exemplu este tatal meu, pe care il accept asa cum este...


Parintii nostri, care au apucat cutremurul din '77 si revolutia ne spun asa, citez: "daa, credeti ca le stiti pe toate, numai are omul loc de gura voastra".


Si asta in conditiile in care noi, ca si copii...copii destepti care au ceva in cap -cu exceptia celor care isi incep meseria de cocalar(asta in cazul baietilor) si meseria de tarfa(asta in cazul fetelor) de la varste fragede- nu am spus niciodata asa ceva si nu ne-am dat destepti niciodata. Replica pe care o folosesc de obicei este : "Spun ce stiu, ar trebui sa fiu proasta si sa nu stiu absolut nimic?". Moment in care parintele(in cazul meu, tatal!) ori nu te mai baga in seama, ori te injura, ori, daca ai un parinte nebun, te bate. Si acum, dragi parinti, daca cititi cumva aceste randuri, va rog priviti-le obiectiv si analizati problema. Cine are dreptate?


Exista tot felul de copiii. Spre exemplu eu ma inteleg foarte bine cu mama mea. Stie cum sunt. Insa, tatal meu nu cred ca ma cunoaste indeajuns. De ce spun asta? Pentru ca de fiecare data cand am incercat sa vorbesc cu el, s-a ofticat ca stiu prea multe si se enerveaza doar pentru ca, din instinct, am mestecat mierea cu lingurita. El imi spune in acel moment "Mierea nu se mesteca, ce nu intelegi?". Eu ii raspund "A fost din instinct..". In secunda urmatoare se uita la mine ca si cum ii pare rau ca m-am nascut si imi spune "Voi, generatia asta aveti impresia ca le stiti pe toate bai frate, CUM sa mesteci mierea, CUM???". Asta a fost pe locul...10 in top 100 absurditati pe care tatal meu le-a facut!


Cam asta este situatia. Si oamenii se intreaba de ce dracu ne plangem... Eu personal nu ma plang. Imi expun parerea... Si incerc sa aflu parerea altora, ca sa stiu daca eu am o problema la bibilica, pai nu-i asa?


Acesta este meniul romanesc, sa (nu)aveti pofta!

Un comentariu:

  1. frumos mada. bine spus. este destul de ciudata situatia! parintii cred ca daca ei sunt mai mari si noi mai mici, nu putem avea o parere si paradoxal, chiar o parere intligenta. cred c sunt geloshi....sau nush...inapoiati, incapatanati. sau pur si simplu nush. tot ce sper e ca voi invata din greselile lor si ca nu voi face la randul meu copiilor mei. the world is changing and we are changing with it. kepp up with it dear parents.

    RăspundețiȘtergere