duminică, 8 martie 2009

8 martie si Martisorul

In primul rand este ziua unei persoane foarte dragi mie, o persoana de incredere, careia as vrea sa-i urez un "La multi ani" calduros, sa ai tot ce iti doresti si nu uita ca pentru mine esti ca sora pe care n-am avut-o. :)

La multi ani tuturor mamicilor, in primul rand...Si tuturor femeilor, de 8 martie. >:D<


Imi pare tare rau ca, la fel ca si martisorul, traditia zilei de 8 martie s-a dus un pic pe apa sambetei. Cel putin, fata de acum...4 ani si jumatate este o mare diferenta. Totusi, cu un an in urma, cand mergeam la o sala de Fitness pentru fete, instructorul nostru, pe nume Gigi, ne-a adus la fiecare cate un buchet de flori. A fost un gest frumos. Tin sa spun ca n-am sa uit niciodata cum putea sa spuna omul asta glume!

Revenind la subiect, si, de Martisor...Acum 4 ani si jumatate, fiecare baiat venea cu martisorul in pliculet si pe fiecare pliculet era numele fiecarei fete din clasa. Venea baiatul la tine, iti spunea "La multi ani" si iti dadea frumos martisorul. Si absolut toate martisoarele erau diferite intre ele.
Acum un an, au venit vreo 5 baieti din 14(din clasa mea) cu punga plina de martisoare identice si le-au aruncat la fiecare banca unde statea o fata si ziceau cu sictir "asta-i pentru tine, na si asta-i pentru tine, prinde asta-i pentru tine, na si asta, na, na" si asa mai departe. Anul acesta, doar 3 baieti din clasa mea s-au sinchisit sa aduca martisoare. Identice. Dar, de data asta am observat cu surprindere ca au venit la banca mea si mi-au zis "asta e pentru tine". Ei bine, mi-e dor de vremurile bune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu